sâmbătă, 29 octombrie 2016

Hai in echipa AVON si o sa-mi multumesti de Craciun




       Ne apropiem cu pași rapizi de Sărbătorile de iarnă. Cine dorește să își surprindă persoanele apropiate cu cele mai frumoase cadouri, sfatul meu este să completeze formularul de înscriere ca Reprezentant Avon.

       După completarea formularului de înscriere te voi contacta telefonic pentru ați spune avantajele oferite de Avon!!! Eu m-am înscris acum 3 ani și nu mi-a venit să cred cât poate fi de simplu și de frumos!

        La început trebuie să recunosc că am fost puțin sceptica, dar la Avon am găsit oameni dispuși să mă ajute cu drag să reușesc. 

         Și așa am și reușit!

         Nu a fost ușor, dar nici greu, și totul este mai ușor și mai frumos atunci când ai parte de sprijin și susținere!

         Acum vreau ca și TU să încerci, poate fi exact ce ai ACUM nevoie! Nu costă nimic și oricine se poate înscrie, indiferent unde locuiești.

           Nu mai ezita, ce ai de pierdut? Gândește-te așa! 

           Sunt atât de multe beneficii încât trebuie sa spui DA! 

           Completează formularul și așteapă să fi sunată! De Crăciun vei fi fericita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu